نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رسمی : دنی آلوز به یوونتوس پیوست

رسمی : دنی آلوز به یوونتوس پیوست

دقایقی پیش وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس ایتالیا اعلام کرد که دنی آلوز بازیکن اسبق باشگاه بارسلونا با قراردادی 2 ساله به عضویت تیم یوونتوس درآمد.

این بازیکن برزیلی در پایان فصل گذشته از تیم بارسلونا خداحافظی کرد و یوونتوسی ها موفق شدند وی را طی یک قرارداد آزاد و بدون پرداخت هیچ پولی به باشگاه اسپانیایی از آن خود کنند.

وی روز گذشته راهی شهر تورین شد و پس از اینکه مورد استقبال شدید هواداران یوونتوس قرار گرفت، به محل استراحت خود رفت و امروز راهی کلینیک باشگاه تورینی شد تا تست های پزشکی را برگزار کند. او پس از آنکه تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت راهی مقر باشگاه یوونتوس شد و دقایقی پیش قرارداد خود را تا 30 ژوئن 2018 با تیم یووه به امضا رساند.

دانیل آلوز داسیلوا متولد 6 می 1983 که به دنی آلوز معروف است يکي از قويترين و با کيفيت ترين گوش راست هاي دنيا است . او در تابستان 2008 و در سن 25 سالگي و بعد از 6 سال حضور در سويا به بارسلونا پيوست و با مبلغ 29 میلیون یورو به علاوه مقدار 6 میلیون یورو اضافی، به بارسلونا پیوست، تا به عنوان گران‌ترین هافبک راست تاریخ شناخته شود و همچنین بتواند در اولین فصل حضور خود در این تیم، سه‌گانه را ببرد. وی برای بارسلونا در 391 بازی 21 گل و 102 پاس گل به ثمر رسانده است .

 



افتخارات دنی آلوز ! پرافتخار ترین مدافع تاریخ 

3 عنوان لیگ قهرمانان اروپا

5 عنوان قهرمانی لالیگا

2 جام یوفا

4 سوپر کاپ اروپا

3 عنوان جام باشگاه های جهان

4 جام حذفی و 6 سوپر کاپ اسپانیا

1 کوپا امریکا و 1 جام کنفدراسیون ها


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: